Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Μια κουβέρτα


     Η  Μυρτώ    είναι  μια  κοπέλα  25    ετών, εργαζόμενη   και  μένει   ακόμη  με   τους   γονείς   της, αφού   είναι   ελεύθερη. Ένα    βράδυ  και    συγκεκριμένα   την  παραμονή   της   Αποκριάς  μπαίνοντας  στο  σπίτι   από   την  δουλειά  κατά   τις    7   το   βράδυ, πριν  καν  χαιρετήσει   είπε   στη  μητέρα   της: Μαμά   δος  μου  μία  κουβέρτα. Τι  την  θέλεις  παιδί  μου;  ρώτησε  η  μάνα. Για  να   την   δώσει    σε  έναν  άστεγο  που   είδα  πριν  λίγο    στο   σταθμό  του  ηλεκτρικού  να   τρέμει   από   το    κρύο. Μα          ξέρεις  παιδί  μου   δεν  έχουμε  καμιά  παλιά. Δος  μου  μια   από   τις   δικές  μας  επέμεινε  η  κοπέλα  και   αφού   η  μάνα  της  την  έδωσε   σε  μια   σακούλα   έφυγε  λέγοντας: Ξέρεις  πριν  λίγο   έδωσα   στον  ίδιο  πεινασμένο   και   το   σάντουιτς  που μου  είχες  βάλει   το  πρωί με   το  τυρί  και   το    ζαμπόν. Ο πατέρας   της   Μυρτώς  πήγε  μαζί  και   είδε  ότι  η  κόρη  του  έδωσε    στον  άστεγο   την κουβέρτα  και  άκουσε   το  θερμό   ευχαριστώ    του  τελευταίου.
     Λίγες   ώρες    αργότερα  η  Μυρτώ     διασκέδαζε  με   την  ανύποπτη  παρέα   της   πολύ    ευτυχισμένη   για   την  όμορφη  πράξη   της.

     Μήπως  τελικά  εμείς  οι  μεγαλύτεροι   κατακρίνουμε  πολύ   εύκολα   κοπέλες  και   αγόρια   σύγχρονα   σαν  την  Μυρτώ  και  αγνοούμε   ότι  αυτά  τα  παιδιά  έχουν  πολλές   φορές   τόση  και  μεγάλη  καλοσύνη;


(Περιοδικό: «ο  κόσμος   της  Ελληνίδος»   Ιανουάριος-Φεβρουάριος    2016)