Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Ὁ Ἅγιος Σοφιανός, ὁ θαυματουργός, μᾶς βοηθάει σὲ πάσης φύσεως προβλήματα!


Ὀνομάζομαι Ἐλπίδα Κοντογιάννη καὶ διατηρῶ ἕνα μικρὸ τυροπιτάδικο στὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας. Εἶναι οἰκογενειακὴ ἐπιχείρηση καὶ εἴμαστε ἡ τρίτη γενιὰ ποὺ τὸ συνεχίζουμε.
Συχνὰ περνῶ ἀπὸ ἕνα μικρὸ ἐκκλησάκι τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Προδρόμου, στὴν ὁδὸ Εὐριπίδου 70, καὶ συνήθως ἀνάβω τὸ κεράκι μου καὶ προσεύχομαι.
Μία ἡμέρα ἡ εὐλαβὴς κοπέλα, Γεωργία Θεοχαροπούλου, ποὺ βρίσκεται πάντα στὸ ἐκκλησάκι αὐτὸ καὶ προφανῶς τὸ φροντίζει, μὲ εἶδε μὲ φακέλους στὰ χέρια καὶ μὲ ρωτάει: «Στὴν ἐφορία πηγαίνεις;». Τότε τῆς ἀπαντῶ: «Εἶναι φάκελοι μὲ ρυθμίσεις καὶ πληρωμές!».  Αὐθόρμητα μοῦ δίνει μία εἰκόνα τοῦ ἄγνωστου ἁγίου Σοφιανοῦ, τοῦ Ἠπειρώτη, λέγοντάς μου: «Κράτησέ την, θὰ σὲ βοηθήσει πολύ».
Ἀμέσως ἀσπάστηκα τὴν εἰκόνα καὶ τὴν ἔβαλα στὸ πορτοφόλι μου. Ἔκτοτε ἡ δουλειά μου πῆγε πολὺ καλύτερα, καὶ τὶς ὀφειλές μου ἄρχισα νὰ τὶς ρυθμίζω καὶ νὰ τὶς καλύπτω. Μὲ λίγα λόγια ὅλες οἱ ἐκκρεμότητες σιγὰ-σιγὰ μπῆκαν σὲ μία τάξη. Πιστεύω ἀκράδαντα πὼς στὴν ζωή μας τίποτα δὲν γίνεται τυχαῖα. Πίστη καὶ υπομονὴ νὰ ἔχουμε καὶ ὁ Θεὸς δὲν θὰ μᾶς ἀφήσει!
 Εὐχαριστῶ τὸν ἅγιο Σοφιανό, τὸν Ἀρχιερέα τῆς Δρυϊνουπόλεως, γιὰ τὸ καλὸ ποὺ μοῦ ἔκανε καὶ εὔχομαι πάντα νὰ μὲ προσέχει καὶ νὰ μὲ βοηθάει...
Ἀμήν.



Δεν υπάρχουν σχόλια: