Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Ο άδικα φυλακισμένος



     Μια   ομάδα   από    την   ελληνική   ιεραποστολή    στο   Κονγκό   της   Αφρικής    στα  πλαίσια    του  έργου   της  επισκέφθηκε   και  μια    φυλακή. Εκεί  ο  μητροπολίτης   Πενταπόλεως  Ιγνάτιος  μίλησε θερμά   στους   φυλακισμένους   λέγοντας: Ξέρω  ότι  μερικοί  από    σας   έχετε  άδικα    φυλακιστεί. Μην   απελπίζεσθε,  κάντε  πολλή   υπομονή  και  προσευχή  στο  Θεό   και  θα  αποκατασταθεί   η    αδικία.
     Στη    συνέχεια    η  αποστολή  μοίρασε    στους    φυλακισμένους  κάποια  μικτή   βοήθεια  που  είχαν  μαζί   τους   όταν  ξαφνικά   ακούστηκε  μια    ανακοίνωση   από   τα  μεγάφωνα: Ο   φυλακισμένος   Μπεν  να  μεταβεί   αμέσως    στα   γραφεία  της   διοίκησης. Πράγματι  πήγε  και  μετά  από  λίγη  ώρα   παρουσιάστηκε  ο  ίδιος  πάλι μπροστά    στον  παραπάνω  επίσκοπο. «Ήρθα  να   σας   ευχαριστήσω   του   είπε, πριν  λίγο  μου   ανακοίνωσαν  ότι   είμαι   ελεύθερος  να   φύγω   για   το  σπίτι  μου. Ξέρετε   ήμουν  ήδη   τέσσερις  μήνες   στη    φυλακή  άδικα   και  είμαι   πατέρας   έξι παιδιών! Έτσι  ήρθα    εδώ   για  να   σας  ευχαριστήσω,   διότι  όσα  μας  είπατε    εισακούστηκαν   άμεσα   από   τον  Θεό  πατέρα  μας.»


(Περιοδικό: «Φως   εθνών»   Ιανουάριος  -Μάρτιος    2016)  

Δεν υπάρχουν σχόλια: