Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Ο θυμός των εργατών



        Ο  Άγιος  Νεκτάριος   επίσκοπος   Πενταπόλεως  που    εκοιμήθη    εν  Κυρίω   το    1920  και   είναι   ιδιαίτερα  θαυματουργός, είχε    στο  μοναστήρι  που  έχτιζε   στην Αίγινα    εργάτες. Καθώς   δούλευαν  μέσα   στη   ζέστη,   πήγε  και  τους  έκανε  μια   σύσταση, όμως  αυτοί θύμωσαν  και   στράφηκαν   εναντίον  του  με  λόγια  άπρεπα. Ο  Άγιος   δεν  σκέφτηκε   ότι    εγώ   είμαι    δεσπότης εγώ  τους   δίνω  και   τρώνε   και  αυτοί  μου   φέρονται   έτσι. Αντίθετα  «μαζεύτηκε», έκανε   την   αυτοκριτική  του   και  είπε  μέσα   του   ταπεινά: «Είναι μαστόροι    δουλεύουν  μέσα   στη   ζέστη  και  πήγα    εγώ  να  τους  κάνω  παρατήρηση  πάνω    στην κούρασή  τους. Ε! εγώ   φταίω». Ταπεινώθηκε,  ζήτησε   συγγνώμη, ανέλαβε   τις   ευθύνες  του  και   οι   εργάτες   ηρέμησαν!

(Αρχιμ. Βασ. Μπακογιάννη: «H   γλώσσα   είναι  μαχαίρι…!»   σελ.81-82)

Δεν υπάρχουν σχόλια: