Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Το νεανικό ξενύχτι


     Συχνά  πολλοί   γονείς    στη   δύσκολη    ηλικία   της    εφηβείας   των παιδιών  τους   απελπίζονται. Ας   δούμε  πώς    αντιμετώπισε   το  πρόβλημα  ο   γνωστός   σπουδαίος    φιλόλογος   Κώστας   Γανωτής,  ικανός   ομιλητής  και   συγγραφέας.
    «Μέσα   στην  απελπισία  μου  και   στις    εφιαλτικές  ολονύκτιες     αναμονές  μου   έβρισκα  παρηγοριά  μόνο   στη   σκέψη   και   στην πίστη  ότι  τα  παιδιά   είναι  όχι   δικά μου   αλλά   του  Θεού. Και   γονάτιζα   στα   εικονίσματα   και  έλεγα: «Θεέ  μου    φύλαξε   τα  παιδιά   ΣΟΥ!». Τότε   ένιωθα  μια    ζεστασιά  και   συγχρόνως  έλιωνε  μέσα  μου  ο    εγωισμός  πως   τάχα  ήμουν  άξιος  να  έχω  δικά μου  παιδιά. Και   δεν  ένιωθα  πως  τα    αγαπώ λιγότερο, επειδή   τα  παράδινα   στο  Θεό. Αντίθετα  μάλιστα   μεγάλωνε  μέσα  μου  ο    σεβασμός   για   την   αξιοπρέπειά τους».


     (Αρχιμ. Βαρνάβα   Λαμπροπούλου: «χτίζοντας   σπίτι  κείμενα   για   την οικογένεια»   σ.44)

Δεν υπάρχουν σχόλια: