Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Ο άγιος Πορφύριος λέει: μακρυά από την Ομοιοπαθητική, ειδικά από το πρώτο χάπι που δίνουν και του κάνουν "δυναμοποίηση"


     Πήγα και σπούδασα βελονισμό για 3 χρόνια. Όταν συνάντησα τον άγιο Πορφύριο τον παρακάλεσα να μου επιτρέψει να συνεχίσω να ασκώ τον βελονισμό, επειδή ο πνευματικός μου μου είχε πει να σταματήσω να ασχολούμαι με αυτά. «Αυτά να τ’ αφήσεις. ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ πράγματα», μου απάντησε ο γέροντας Πορφύριος. Μα, παππούλη μου, αντέδρασα εγώ, αφού είναι επιστημονικώς αποδεδειγμένα, έχουν περάσει από ελέγχους, είναι τούτο, είναι εκείνο,… προσπαθούσα να τον πείσω με «επιστημονικά» επιχειρήματα, αλλά μάταια. «Να κάνεις αυτό που σου λέω παιδί μου» είπε κοφτά. Έφυγα. Μου πήρε καιρό όμως είχε απόλυτο δίκιο. Και όχι μόνο δίκιο αλλά κινδύνευσα.
     Το ίδιο μου είπε και για την Ομοιοπαθητική όταν σταμάτησα τον βελονισμό και ασχολήθηκα με αυτή. «Είναι Δαιμονικά αυτά τα πράγματα. Ειδικά το πρώτο χάπι που δίνουν και του κάνουν «δυναμοποίηση». Εσύ να κάνεις μόνο τη δουλειά που σου ανέθεσε ο Κύριος».

     Δυστυχώς στις ημέρες μας ούτε ο άγιος Πορφύριος μας συμφέρει να ακουστεί, ούτε οι φωνές σύγχρονων πνευματικών ανθρώπων που μας συμβουλεύουν μακρυά από την ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ και τον ΒΕΛΟΝΙΣΜΟ.
     Και το πιο λυπηρό είναι ότι ακολουθούν τις παραπάνω μεθόδους Ιερείς, πρεσβυτέρες, μοναχοί, παιδιά ιερέων και ο απλός κόσμος που ψάχνει για φυσικούς τρόπους αντιμετώπισης των ασθενειών. Έτσι μπλέκουν σε αυτό το γρανάζι χιλιάδες άνθρωποι. Ο λόγος που προσεγγίζουν αυτές τις μεθόδους είναι για να έχουν μία θεραπεία χωρίς τα χημικά σκευάσματα των φαρμακοβιομηχανιών όμως ας δώσουμε βάση στον λόγο του Αγίου Πορφυρίου ο οποίος δεν είναι καθόλου τυχαίος και είναι πέρα για πέρα ΑΛΗΘΙΝΟΣ.
      Δυστυχώς υποστηρίζουν ότι δεν ασχολούνται με την πλάνη αλλά μόνο με τα φυτικά σκευάσματα και έτσι να έχουν την συνείδησή τους αναπαυμένη. Μέγιστο λάθος. Δεν υπάρχει όριο από πού αρχίζουν τα δαιμονικά πράγματα όπως είπε ο άγιος Πορφύριος. Κρατήστε ειδικά αυτόν τον λόγο που λέει μακριά ακόμα και από το πρώτο χάπι που του κάνουν δυναμοποίηση.
Πολλοί από τους θεραπευτές προτείνουν και εξομολόγηση!; και να πάτε και σε πνευματικό. Προσοχή. Είναι από τις καλυμμένες πλάνες τις εποχής μας!!!


Διαβάστε όσοι θέλετε περισσότερα παραδείγματα στο βιβλίο «ο άγιος Πορφύριος για τα «Νέο – εποχίτικα σεμινάρια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: