Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Η φιλότιμη κοπέλα (γέροντας Παΐσιος)


Όταν  ήμουν  στη  μονή  Στομίου  στην  Κόνιτσα  (διηγείτο  ο  π. Παΐσιος)  στις  8  Σεπτεμβρίου  στο  πανηγύρι  οι  προσκυνητές  φεύγοντας  τα  είχαν  αφήσει όλα  άνω - κάτω. Εκεί  που  τακτοποιούσα  κάθισε  η  αδελφή  μου  και  μια  φίλη  της  για  να  με  βοηθήσουν. Αυτή  η  κοπέλα  τι  φιλότιμο  που  είχε! Είχε  άλλες  δύο  αδελφές  που και  οι  δυο  είχαν  παντρευτεί,  όχι  όμως  και  η  ίδια. Αφού  τα  τακτοποιήσαμε  όλα  μου  λέει: Αν  χρειάζεται  πάτερ  να καθίσουμε  να  κάνουμε και  τίποτε  άλλες  δουλειές». 
Μόλις  έφυγαν  μαζί  με  την  αδελφή  μου πάω  στο  εκκλησάκι  και λέω  με  όλη  μου  την  καρδιά: Παναγία  μου  οικονόμησέ  την , εγώ  δεν  έχω   τίποτε  να  της  δώσω! Ε, μόλις  πήγε  στο  σπίτι  της,  την  περίμενε  ένας  που  είμασταν  μαζί   στρατιώτες, κομμάτι  μάλαμα  και  από  καλή  οικογένεια. Παντρεύτηκαν  μια  χαρά! Πώς  την  πλήρωσε  η  Παναγία!


(Γέροντος  Παϊσίου  αγιορείτου: «με  πόνο  και  αγάπη  για  τον  σύγχρονο  άνθρωπο» σ.112)

Δεν υπάρχουν σχόλια: