Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Έμαθα να κλαίω σιωπηλά μέσα στον ήχο της σιωπής μου



    ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ..Όταν με κάποιους ανθρώπους δεν ταιριάζω φεύγω μακρυά συνεχίζοντας, να τους αγαπώ διακριτικά και να τους νοιάζομαι ακόμα...
    Έμαθα να μην γυρεύω κανενός το κακό, μα απλώς να προσπερνώ όποιον με πλήγωσε άσχημα...
    Έμαθα να είμαι διακριτικός άνθρωπος, ώστε να μην προκαλώ το φθόνο των συνανθρώπων μου...
    Έμαθα να μην επιβάλλω την παρουσία μου, όταν καταλαβαίνω ότι είναι κάπου ανεπιθύμητη...
Έμαθα να σέβομαι τους πάντες, ακόμα και όταν αυτοί δε με σέβονται... Έμαθα να ξέρω πότε είναι η ώρα να φεύγω όταν δεν με σηκώνει ένα μέρος..
    Έμαθα να διαβάζω τα συναισθήματα των γύρω μου....
    Έμαθα να κλαίω σιωπηλά μέσα στον ήχο της σιωπής μου...
    Έμαθα μέσα από όλα αυτά που βίωσα... Βιώνω και θα βιώνω να μην κάνω ότι δεν θέλω να μου κάνουν.....
    Έμαθα πάνω απ'όλα όμως νά αγαπώ καί νά προσεύχομαι γιά όλους...

   
    Μα πάνω από όλα έμαθα καί μαθαίνω κάθε μέρα από τά λάθη μου τό πώς πρέπει νά ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: